Kinderkoor Ismaël

Wij zijn een Christelijk kinderkoor, wat is opgericht om als doel zingend het Evangelie door kinderen te laten horen. Het is prachtig om de kinderen zo tot lof van God te horen zingen.

Elke donderdagmiddag vanaf 14:30 is er inloop met limonade en wat lekkers. Om 14:50-15:45 uur gaan we zingen.
Dit is in het gebouw 'de Roeping' achter de Hervormde kerk in Wilnis.
We beginnen met inzingen. Daarna gaan we nieuwe liedjes aanleren en bekende liedjes nog weer wat mooier maken. Tot slot wordt er een ster van de week gekozen die een spelletje uit mag kiezen.

Regelmatig laten we onze liedjes horen in een kerk of in een verzorgingshuis. Soms ook samen met andere (kinder-)koren.

Vanaf groep 2 mag je al mee komen zingen.
Kom maar eens een keertje bij ons kijken!
Het nieuwe seizoen start telkens in september en stopt net voor de meivakantie. We vinden het leuk als jij ook zou komen!
In de schoolvakanties is er geen koor.

Je wordt door één van de leidinggevenden (dat kan natuurlijk ook een van jouw ouders zijn) bij de Julianaschool opgehaald. Je kunt natuurlijk ook gewoon even aanwippen om iets te vragen, of om te luisteren. Vanaf 14:15 uur is er al iemand aanwezig in de Roeping..

JIJ KOMT TOCH OOK??
Leiding: Petra Boer en Renée Meijers
Contact: Petra Boer 0622637143 en petraboer75@gmail.com
Meer info: Kijk gerust alvast op Facebook!