Rommelmarkt Rommelmarkt
De Wilnisse Rommelmarkt wordt al sinds 1974 ieder jaar gehouden en wordt al 43 jaar georganiseerd door de enthousiaste jeugdgroep van de Hervormde Kerk Wilnis. Compleet met verloting en opbod, eetkraampjes en talloze koopjes is de eerste zaterdag van mei altijd een gezellige bedoening. En dat allemaal voor het goede doel!

Datum en tijd
De Wilnisse Rommelmarkt vindt altijd plaats op de eerste zaterdag van mei, ook dit jaar is dat weer het geval! De dag zal er als volgt uit zien:

Om klokslag 9:30 wordt het lint doorgeknipt, gaan de hekken open en is de markt gestart. Vanaf 12:00 vindt er een opbod plaats met aansluitend een verloting. De goederen die tijdens dit opbod en de verloting aan de man gebracht worden zijn vaak giften van winkeliers en ondernemers uit de regio, maar ook unieke stukken die door particulieren beschikbaar zijn gesteld. Om 15:00 sluit de rommelmarkt weer en wordt alles opgeruimd.

De locatie
De Rommelmarkt zal plaats vinden op het kerkplein van de Hervormde Kerk. In combinatie met een deel van de Stationsweg hebben wij hier een prachtige locatie, in het hart van Wilnis-Dorp.

Meer informatie op de eigen website van de rommelmarkt →