Voor alle jongens en meisjes van de basisschool. Voor alle jongens en meisjes van de basisschool.
Kom je ook naar de zondagschool? Het wordt gehouden in De Roeping, direct na de morgendienst van 11.30 – tot 12.30 uur. Daar hoor je een verhaal uit de bijbel, we zingen liedjes, leren een psalm en doen een verwerking of een spel.
Er zijn 4 groepen voor kinderen met  verschillende leeftijden.
Iedereen is van harte welkom, óók als je nog nooit geweest bent, mag je gewoon aansluiten! Voor de data zie het rooster/liedlijst, Tijdelijk niet bereikbaar.

Voor de oudste kinderen is de zondagschool iets anders. We gaan in 2 jaar de hele bijbel door en we noemen het dan ook basiscatechese. Dit seizoen staat het nieuwe testament op het programma. We zijn dit seizoen gestart met een bijbelweekend  in september. Het  bijbelweekend vindt om het jaar plaats en de kinderen krijgen daar een aparte uitnodiging voor.
Het Kerstfeest vieren we altijd samen met de hele gemeente in de kerk.
Met Pasen nemen de oudste kinderen  in een speciale kerkdienst afscheid van de basiscatechese, zij krijgen dan een eigen bijbel uitgereikt en worden welkom geheten op de ‘gewone’ catechese.

Alle kinderen in de leeftijd van de basisschool zijn van harte welkom!! Oók als je nog nooit geweest bent. Voor het rooster/liedlijst: Klik op de link boven in deze tekst.

Tot ziens op de zondagschool!
Groetjes van de leiding